Äntligen

Det var inte alls så mycket folk som jag trott idag, men lik förbannat har jag stressat och varit trött. Äntligen hemma och det känns så himla gott. Skönt med lugn och ro en fredag kväll. Orkar bannemej inte göra ett skvatt och jag tänker inte göra det heller. Blir en dusch och sedan bacon snacks & cola med en film tror jag. Alldeles perfekt. Har planerat att njuta av varje minut denna kvällen. Dunder bra!
 
 
Min tunga är en klassiker på bild.
Dock blir det aldrig lika bra som då den börja komma med, haha.

Emma

Det var ingen lugn fredag för oss men jag ska ta igen mig lite imorgon då jag inte kan göra mycket mer här än att städa. Kram

2008-12-15 @ 22:22:34
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0