Gråa moln täcker vår stad

Det är otroligt grått och tråkigt ute. Ser ut som om det ligger moln över hela stan. Dimman är verkligen tätt och alla träden ser döda ut. Ovanpå den grå naturen så håller de på att lägga ny asfalt utanför oss och det bullrar så dovt. Jag vet inte varför eller hur jag kan må illa av det, men jag gör det. Så fort det är dovt muller som t.ex en bil som står med motorn igång utanför så mår jag illa. Någon vet varför? Det är verkligen läbbigt att känna så.

Har tänt ljus runt om i lägenheten för att få in lite värme och mys i hemmet. Älskar verkligen att ha tända ljus runt omkring mig. Det ger ett lugn och man blir rofylld av det. Dessutom är det otroligt vackert.

Jag hoppas innerligt att vi kan köpa vår julklapp till oss. Älskar fotografering och har ett enormt intresse, men inga kunskaper. OM det går ska vi köpa en systemkamera till oss som gemensam julklapp och jag är nog den som är mer exalterad än bäjbi, haha. Hade varit riktigt roligt och spännande. En Nikkon blir det nog.

 

Annie

Ohhh då kanske jag kan köpa din gamla ;) För min tegelsten börjar ge upp! :P

2008-12-16 @ 16:25:12
URL: http://annniesliv.blogg.se/
Junitjej [Vinn en laptop-väska!]

Nikon är bäst!

2008-12-16 @ 21:57:27
URL: http://junitjejen.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0