Read on my pokerface ..

Jag säger bara; S A T A N vad jag är trött och öm i min kropp. Det var längesen eller njä faktiskt inte. Kunde varit ju!? Sitter i min egen värld i köket med laptopen och hörlurarna. Om någon kommit hit nu och sett oss hade de nog undrat, haha. Jag sitter här och bäjbi sitter i soffan i Fablernas värld, haha. Han ramsa igår var nog absolut bästa "Nu hör jag dem kalla i fablernas värld" och med världens leende ;D Inte undra på att jag älskar den människan så mycket som jag gör <3 Det är just sånt som gör allting ännu bättre än vad det redan är, mihi!

Undrar om jag kommer somna tidigare idag eller om jag kommer vara sjukt pigg när det är dax att sova?! En sak är iaf säker och det är att jag ska vara i säng till 23.30, haha. Tänker inte missa Scrubs idag ^^,) 23.40 har jag bokat tid. Så det så. Fram tills dess ska jag pula med design eller kanske rent av höra med en kompis om han kan göra en(?!) och lyssna musik med massa dunk dunk i, haha.

Lady GaGa - Poker Face (Dave Audé Radio Mix).mp3

Emma

Jag hoppas också :)

Scrubs lär inte jag missa, tittar alltid på det hehe.

Hoppas du lyckas komma i tid då.

Kram

2008-12-10 @ 23:00:33
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0