Söndagsmys

Puh!
Trodde aldrig kvällen skulle ta slut idag, men se det gjorde den. Fort gick det med och massa roligt hade vi också. Mycket fnitter och skratt bland fem övertrötta tjejer och mitt i den skaran en ensam karl som bara fick hänga på och skrattade fint åt mig som blanda ihop siffrorna till tidningarna, haha. Det blev iaf rätt ;D

Med hem från jobb kom en STOR tomte som står vid granen nu :) Max har redan vält honom ett par gånger och nästa gång undrar jag om han överlever, haha. Stackars lilla tomte ^^

Ikväll bakar jag & bäjbi lussekatter. Juligt! Jag hoppas bara inte att jag misslyckas i år. Har för vana att alltid göra ett litet fel och sedan skiter sig allt. Ska bli gott med glögg och lussekatter :)

Kameran är full med bilder från helgen och så fort baket är klart ska jag starta min egen dator och föra över dem så jag kan visa hur jul fint vi har fått. Det känns helt otroligt att på endast en dag har min julkänsla kommit fram. Allt tack vare bäjbi <3 Då blir man glad i hela kroppen!

---
Hoppas ni haft en bra helg sötnosar!

Emma

Jo lite mat f¨r jag i mig. Jag tycker också det är kul att laga mat men inte bara till mig själv.

Kram

2008-12-22 @ 16:53:00
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Kotteby

Very Merry Xmas!!!

Från Mr Kotteby



=)

2008-12-24 @ 12:16:56
URL: http://www.kotteby.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0