Why do I care so much?

Kom att tänka på en sak; Varför bryr jag mig så mycket om hur bloggen ser ut och allt det där?
Spelar det någon roll egentligen? Man ska väl bara skriva och kanske lägga upp lite bilder?
Jag förstår inte varför jag blir som besatt av att fixa och pilla ..

Visst är det kanske trevligare om bloggen speglar en själv och är personlig, men spelar det någon roll egentligen?
Istället för att sitta här och morra för mig själv ska jag börja med maten. Kanske går lättare när man fått i sig lite mat.

Emma

Det betyder nog mycket med designen trots allt eftersom man skriver mer om man trivs bättre :) Så tror jag iallafall.

Kram

2008-12-09 @ 19:49:24
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Emma

Det går nog fort att lära sig och jag tror du snart kommer vara nöjd med hur bloggen ser ut.

Kram

2008-12-09 @ 19:59:04
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Erica

Designen ska ju visa lite hur du är,

och trivs du inte med designen så kommer du kanske

tycka om att skriva. En blogg ska ju vara en "dagbok" på nätet och dagböcker är ju personliga

och då ska väl bloggen också visa din personlighet.

Det är därför jag tror att du bryr dig. :)



2008-12-10 @ 13:52:39

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0