Årets bränna?

Jag har nog brännt min näsa och endast den i hela ansiktet. Det är ett smart drag det där. Ingen lägger ju märke till ens näsa O.o Fast jag klagar inte. Tvärtom. Jag har fräknar och en brun näsa snart! ^^ Wuhu.

Dagen har försvunnit fort och jag har verkligen njutit av min lediga dag. Fikat med Nina. Kollat i affärer. Umgåtts och haft det så bra som man ska ha det när man är ledig. Ikväll har jag suttit ute ihop med Nina & Franka. Vi har pratat, ätit och skrattat. Det var längesen man satt ute så rätt upp och ner och bara umgicks. Jag älskar det. Det är verkligen det bästa som finns. Spontan kvalitets tid på en bänk i solen. Jätte bra ^^

Vi har steg tävling på jobb och är uppdelade i två lag. Det laget jag är med i heter Kronblom och vi ska vinna :D Då måste mina steg öka enormt mycket först. Jag tycker jag går och går och går, men det rör sig inte. Är det fel på mig eller min räknare? Självklart skyller jag ifrån mig och säger att det är räknarens fel. Vad annars?! Haha

Nu ska jag stänga ner och gå runder i lägenheten och öka på mina steg ^^ 21.00 är det The Mentalist och i reklamen får jag upp och gå igen ett par vändor. Jag ska komma upp i 10.000. Måste!!

Hannah Hale

Sv: ja, jag tror det är rätt många avundsjuka små fangirls där ute hhaha :) jackson är riktigt duktig!

2009-04-21 @ 21:01:24
URL: http://dramaquinn.blogg.se/
Emma

Lycka till med tävlingen ;)

Kram

2009-04-21 @ 22:27:06
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
zoyababe

10 000 steg brukar jag ha hunnit gå innan eftermiddagsfikat... men så kom jag också tvåa i laget förra året även om jag är ganska säker på att ettan fuskat. Hon sitter ju på röven mest hela dagen och hur hinner man sen ränna runt 18-25 000 steg?

2009-04-22 @ 13:16:30
URL: http://www.metrobloggen.se/zoyababe
Anonym

Vill du följa med på mina kvällspromenader??? Har hittat en runda som inte är så jobbig och den är ca 11000 steg. Ta me vattenflaska.

2009-04-23 @ 21:37:55
URL: familjenpetersen.blogspot.comhttp://

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0