Magic spell


Jag drömmer lite till så att jag nästan tror att du finns.

Om jag kunde trolla så skulle jag ha gett mig själv en garderob full med söta t-shirtar med tryck. I alla färger och mönster. En stor bokhylla FULL med bra böcker hade jag också gett mig själv. Kanske några söta klänningar som jag väldigt gärna skulle vilja våga bära. Converse skor i alla möjliga färger. Ja, det blir bra!

Träffade Nina nyss en snabbis för en fika på stan. Himla trevligt. Drack min första te latte och det var himla gott. Sött, men gott :) Testade med vaniljsmak och det var ljuvligt för mina smaklökar ^^ De dansa tango.

Nu funderar jag på om jag ska våga ha kjol på mig eller inte. Det tråkiga är att jag inte har någon tröja att ha till. Jo, kanske. En svart basic skjorta, men hur roligt kommer det se ut? Boring. Nej jag tror det blir jeans och en söt t-shirt. Sådär Sanna style. Vanligt; Ja, Bryr jag mig; Nej.
Lars Winnerbäck - Prinsessor

Emma

Samma här men man har inte råd till alla böcker på en gång.

Tycker med det är dålig stil. Du får också ha en bra dag i solen :)

Mysigt med fika :)

Kram

2009-04-02 @ 14:48:33
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0