Mitt i veckan

Uppe tidigt idag också, men målaren har inte kommit än!? Han får komma innan jag ska cykla till jobb. Fick aldrig hans nummer igår så kan inte ringa honom iheller .. Får vänta lite till ^^

Jag känner inte alls för att jobba idag egentligen, men jag gör det i alla fall. Det kan vara skönt att komma ut några timmar och tjäna lite pengar. Madde jobbar inte idag så dagen kommer inte alls vara lika rolig. Det kommer nog gå bra ändå och imorgon jobbar vi ihop igen ;D

Nu sitter jag och pumpar Svenne Banan och dricker kaffe. Jag vill inte gilla den där låten ^^

Emma

Förstår det :) Ja det är skönt att han slutar tidigt imorgon.

Skönt att du har jobb iallafall.

Kram

2009-04-29 @ 07:37:44
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0