Redan torsdag


Jobb ringde och fick upp mig ur sängen. Fick två dagar att jobba nästa vecka. Jippi! Sedan kort efter ringde Jennie och bjöd hem mig på frukost och kaffe. Det tackar man inte nej till :) Efter kaffet och en runda UNO gick vi ner till stan och biblioteket, men Jennie hittade ingen bra bok och vädret lockade inte alls för någon längre tur ute så vi begav oss hemåt istället. Just nu väntar jag på tiden så jag kan sätta igång med tvätten. Inget som lockar mig, men ett ont måste så att säga och när det väl är klart känns det bra ^^

Dagen har inget märkvärdigt att bjuda på så jag tar det himla lugnt med musik och kaffe. Imorgon ska jag hoppa in och jobba och det känns så sjukt bra. Jag har absolut inget emot att vara ledig, men bara ett par dagar i rad. Jag blir rastlös och lätt irriterad efter för många dagar hemma ^^

Emma

Skönt att du fått lite jobb till.

Kram

2009-04-16 @ 15:20:59
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
p u s s y d o l l

Sv; Haha ja det är megaskruvat! Tycker det är lite läskigt. :p

allt bra?

2009-04-16 @ 17:57:23
URL: http://pussydoll.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0