Söndags resume

Igår var en bra dag på jobb. Tiden gick fort och det var mest trevliga och glada kunder. Sånt tycker jag om. Det känns som att man gör något bra när de är trevliga mot mig så som jag är mot dem ^^

Gårdagens bästa var nog en man som försökte pruta på en moped. HAHAHAHA! Jag trodde att min arbetskollega skoja, men nej. Han försökte verkligen. Han sa "ni får 6000:- så tar jag den direkt. Min kompis fick köpa för det priset." Haha, vilka skojare det finns där ute. Jag skrattar fortfarande åt det ^^

Jag lyckades även göra en kunds dag bättre. Han kom in och frågade efter sina nycklar och jag fann ett par nyckar i lördags så jag sken upp och sa hur ser din knippa ut? Han bara skratta och gav mig världens tacksammaste leende när jag kom ut med hans nycklar. Det fick mig att må skit bra och han blev glad. Alla nöjda ;D


Emma

Skönt när man kan hjälpa till :)

Kram

2009-04-27 @ 08:43:23
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0