En enkel nörd

Jag är en nörd i platta skor, jeans & skjorta.
Idag ska vi på fest i kollo och det är min lediga dag.
Tror bestämt att jag ska ta och njuta av en kall öl idag.
Inte för att jag vill, behöver eller måste. Bara för att jag kan.

Maddes mellersta son sitter och skickar över musik till mig. I'm in heaven, haha. MUSIK! Ska ha över till mobilen så jag kan gå ut på långa härliga promenader med dunk dunk i öronen. Wuhu - she dances on the grass.
Vad gör ni idag sötnosar?

En snabb dusch. Fixa till kläder, hår & annat. Sedan är jag off. Är tillbaka någon gång imorgon om jag orkar. Ska först jobba med, haha. Good luck for me. But I can do it ;D

ROXY

idag är jag bara tjock, glass, chips, godis, och nys beställde jag oh mannen 3, TRE ST PIZZOR!!!!!!!!!!11 hahaha :p

2009-08-22 @ 18:30:30
URL: http://legoliv.blogg.se/
Emma

Härligt och hoppas du haft en bra lördag vännen :)

Kram

2009-08-22 @ 22:12:45
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0