Good Morning to you all



Jag fick fint väder som jag ville, men ledig blev jag inte. Min snutt är dålig och hon gör absolut rätt i att stanna hemma. Jag jobbar gärna, även om det hade varit himla nice att vara ledig.

Dricker lite kaffe & lyssnar musik. Perfekt start på dagen. Även om det hade varit mysigt att kramas lite innan jobb, hihi. Jobbar kvällen till 19.30 och nu har jag vant mig vid "tidiga" dagar som att slua 17 eller 18, haha. Detta kommer gå bra. Jag hoppas på trevliga och glada kunder. Igår var där ett par stycken och det är verkligen så kul att skratta tillsammans med kunderna. Det får mig på bra humör, även om jag sällan är på dåligt humör ^^
Meck – Break Of Dawn 2008 (Club Mix)

Emma

Jättefina bilder :) Hoppas du får en bra dag på jobbet.

Kram

2009-08-17 @ 11:05:13
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
ROXY

skönt att du sällan är på dåligt humör, var jag ej heller förut, men nu har monstret stigit ur mig, haha. fy fan :p

2009-08-18 @ 10:11:14
URL: http://legoliv.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0