och se så fin den är


Julgranskulor är nog bland det vackraste som finns. Att se dem glittra ikapp med allt glitter. Nu börjar jag känna att julen är på ingång. Snö och vinter utanför (vilket jag faktiskt gillar har jag märkt). Julgranen är uppe och pyntad. Tre av fyra ljus har brunnit ganska så mycket. Det är bara 1 vecka till ungefär. mJag måste försöka få ihop julklapparna också sedan är allt DONE.

Det tog mig ca 40 minuter att gå till jobb idag. Helt otroligt faktiskt. Jag klarade mig och jag hoppas jag klarar mig imorgon också. Sovmorgon får jag inte utan ska kämpa en lång dag,
10 - 20.30. Bara tanken får mig att gäspa. But hey, vad gör man inte för lite pengar? Haha ^^

Ronja

svar: Tack! :D

2009-12-17 @ 22:57:22
URL: http://thedoors.blogg.se/
JENNY VENNBERG

aww riktigt härlig effekt !

2009-12-17 @ 23:20:23
URL: http://www.jpic.se/
mamma

Tycker mig känna igen mina utlånade julgranskulor i din gran... morr

Det var ju dem jag slulle ha när jag förtvivlat letade i mina lådor.

Idag blir det jobb hemifrån för efter att ha väntat i 25 minuter för att 6.15 tåget var inställt bara upptäcka att även nästa var inställt gav jag upp och stack hem. Lämnade Tjode och Minica (Nines kompis) åt sitt öde för att komma hem i värmen och få något gjort. För det får jag inte när jag hunnit bli stelfrusen!

Puss och kram

2009-12-18 @ 06:58:26
ROXANNE

kämpa på jobbet du rar, du är ju en superbrud, du klarar allt :) och vad mys med julgran, synd jag har världens busigaste katt som tar sönder allt, men kanske nästa år ^^

2009-12-18 @ 10:47:02
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Naaaaiinnaa

UUU va fin den var! Glöm nu inte att lägga din julklapp under granen! Puss på dej min vän

2009-12-18 @ 21:10:57

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0