taken lyser vitt och kylan gör mina kinder generande röda


Jag känner ingen motivation. Det är kanske inte så konstigt när det är vinter kallt ute och jag vaknar klockan 6 av världens sämsta mensvärk. Jag somnade som tur var om och bäjbi väkte mig halv 8, men jag gick bara upp o satte på kaffet innan jag kröp ner 10 minuter till. Hade inte tackat nej till några timmar till.

Efter jobb ska jag hem och hälsa på min fina Annie & grodan. Det ska bli mysigt & himla trevligt. Förhoppningsvis kanske det kan ge mig motivation att orka jobba.

Annie

Vi såg oxå framemot en myskväll med världens bästa Sanna! Men flitig som du é, så ska du jobba istället! ;)

Men håller tummen för vi ses på fredag! :D



Puss Love

2009-12-02 @ 11:37:55
URL: http://litenolivet.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0