you can see it if you look right into it




Eftersom jag inte lyckats ta några fina kort på snön och naturen så lånar jag tre av Madde's foto som jag älskar. Man känner kylan och man ser det vackra - lovely!

Ikväll är jag trött. Så trött att jag egentligen inte orkar skriva detta inlägg, men jag gör det i alla fall. Som om det går av sig själv. Ganska skruvat, haha. Jag har bara 2 dagar till att jobba och sedan har jag jul ledigt i några dagar. Det kommer att bli mys! Hur ska ni fira jul raringar?

Vippe

jul blir i stockholm med svärföräldrar.

Så får vi se hur det går ^^



Frejas 2:a jul. Hon hade iaf den första i Skåne. ^^

2009-12-21 @ 23:25:19
mamma

Ska fira jul med dig ju... :-)

Även om vi firar en dag för tidigt så är det tillsammans med dem jag älskar jag firar och det betyder ändå mest!

Ses i morgonkväll mitt hjärta.

Puss och kram

2009-12-22 @ 10:03:34

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0