Allt jag sett är film

Idag såg jag P.S I Love You och jag har inga ord som kan förklara hur mycket jag tyckte om den. Ska definitivt ta och köpa boken och filmen. Det är verkligen en fin film som fick mig att le & gråta. Hilary Swank gör sin roll otroligt trovärdig och Gerard Butler gör sin rollfigur fantastiskt bra.

Igår såg jag When a Man Loves a Woman med Meg Ryan & Andy Garcia. Har aldrig sett hela filmen innan, men igår tog jag mig tid att göra det. En riktigt känslostark film.

Ikväll tror jag att jag ska se Ice Age 2 eller Hitta Nemo :) Eller kanske någon klassisk love movie ^^ Har en hel drös med filmer jag vill köpa hem och äga ^^ Och böcker. Mihi .. det finns så mycket bra böcker där ute :) Yepp, jag är film och bok tokig. Jag gillar det. Har du någon favorit bok/film?

Emma

Jobbigt men hoppas det blir bättre. Du äter inte p-piller eller något annat?

Min favorit film är helt klart Dirty Dancing och bok är jag lite osäker på :P

Kram

2009-02-09 @ 20:12:00
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0