Bluebärris


Kvällens middag - Blåbär's smoothie; gjord med kärlek till mig från mig ^^

Jag orkar inte ligga på soffan mer. Jag har bott i soffan två dagar i rad nu och min röv känns .. Den känns inte. Helt borta. Fast jag har haft det himla mysigt och jag borde unna mig mer soffkvällar. Nästa gång jag blir dålig, haha. Det finns så många andra som ska pysslas om ;) Ompysslad kan jag bli när jag blir gammal. Fast jag önskar alltid att mamma ska komma och pyssla om mig när jag är sjuk ^^ Det får man lov.

Imorgon är det jobb och jag känner mig piggare. Ska försöka att komma i säng ganska tidigt ändå så jag kanske kan sova bort så mycket som möjligt av min förkylning. Det kommer nog att bli MYCKET på jobb imorgon. Men det är inget jag inte klarar av, oavsett om jag är bra eller dålig. Mammas kommentar var nog sötast iaf ;D "Skönt att du har fått sova iaf, hoppas verkligen du snart mår bra igen... du kan ju inte jobba utan att du hörs och märks. då vore ju inte Öb Öb! :-) " Du är helt underbar mot mig ibland, hihi. Nej visst vore det inte samma sak?! :P

endanger - i count on you

mamma

Nej det är mkt tråkigare på Öb om du inte är där och jag vill inte tänka mig stället om du vore där utan att du är dig själv, alltså frisk, tokig och glad!



Fast du låter lite piggare även när jag bara läser vad du skriver... ??? kan man låta pigg i en text???



Puss, kram, sov gott mitt hjärta, jag älskar dig!

2009-02-25 @ 20:32:05
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe
Kotteby

Sv:

Javisst vettu.

Synd bara att det blev lego.

=)



Blåbärsdrink.

Inga tillsatser.

Bara blåbär?

2009-02-25 @ 21:25:12
URL: http://www.kotteby.se
Vippe

va fan.. smoothie.... fy fasiken.. det skulle jag inte ens bjuda min dotter.. urrrrrrrrrrk inte konstigt att du är hängig :P

2009-02-25 @ 21:51:16

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0