Det är lätt att bli blödig och nostalgisk

Haft en otroligt bra eftermiddag. Fika på Madde's med Annie. Blev en bakad potatis och KAFFE ^^ Tack stumpan. Det var verkligen jätte roligt att ta igen tid med dig. Snart igen?

 

Efter fikan så mötte vi upp mamma. Hon skulle ju bort på ICA vid mig så jag passade på att övertala henne att hjälpa mig ner med min tvätt och komma upp på en kopp te. Det var inte så svårt att få henne med upp faktiskt ^^ Blev fotokrig och knasigt mycket skratt. Det är inte lätt att vara med mig, haha. Jag är lite koko .. OK mycket. Det är så himla kul att kunna släppa loss sådär och bli lite nostalgisk.


Emma

Man ska ha roligt :)

2009-02-12 @ 17:12:52
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Annie

Tack själv hjärtat! ;) Får se till att boka in en dejt så fort jag é hemma i Sverige igen! :D Pzz Love <3

2009-02-13 @ 11:23:31

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0