Detta är inget roligt inlägg


en skräck bild passar väl idag?

Hela mitt huvud snurrar av tankar med ofullständiga meningar eller ord. Jag ser bilder, men förstår dem inte. I en timme låg jag igår och försökte koppla vad det var som snurrade i mitt huvud. Jag kom bara fram till att jag känner mig nere för att jag gått hemma i en hel jävla vecka nu utan att jobba. Jag inser att jag inte har råd att spara eftersom jag bara jobbat 3 dagar denna månaden. 3 dagar? Är det konstigt att jag inte kan koppla av då? Ibland suger det verkligen att vara vuxen. Det är hundra gånger jobbigare och jag får skuldkänslor för något som inte ens är mitt eget fel. Var är alla jobb som dessa politiker lovade? Jag har inte sett röken av ett enda och AF borde inte få kalla sig arbetsförmedlingen. De har aldrig hjälpt mig och de kommer aldrig att göra det heller.

Sedan studenten har jag jobbat och jag trivs med det. Det är det enda jag vill göra just nu, jobba. Jag vill komma hem och vara trött efter en dag på jobbet. Kunna gnälla på skit saker som inte är något att gnälla över bara för att det får man lov att göra om man jobbar. Gnälla när man inte gjort något på en hel dag är som att gråta för att man tappat en femtioöring. Hmpf, vad trist jag mår just nu. Fast det sägs väl att efter regn kommer sol?

Ursäkta mitt tråkiga inlägg, men jag var tvungen att skriva av mig.
Ibland hjälper det faktiskt och nu ska jag göra mig fin så jag blir glad.
Snart slutar bäjbi också och det ska bli mysigt med en hemma fredag ihop :)

mamma

Inget skoj när den stad man älskar får dåligt rykte för att dårarna inte stoppats!



Det är inte konstigt att du blir deppig, jag förstår dig så väl... du vill så mkt och kan ännu mer. Och du är värd så mkt för att du är just så duktig, underbar och flitig som du alltid varit.

Älskar dig!

2009-02-13 @ 12:46:03
Emma

Jag vet hur det känns!

2009-02-13 @ 13:21:53
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
LORiEN

svar: tack så mycket :D

söt bild hörru (;

2009-02-13 @ 16:50:17
URL: http://thereign.blogg.se/
Kotteby

Hahahah.....

vilken bild.



=)

underbart!

2009-02-13 @ 17:10:31
URL: http://www.kotteby.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0