Förändring

Blev inte tvätta idag. Ganska skönt, men det betyder att jag måste göra det imorgon eller på fredag ^^ Oavsett så blir det nog tusan himla bra :) Fått in en hel del av min gamla musik på datorn och det känns bra :) Bloggen börjar komma i form av min zebramani. Lovely! Jag kan inte fylla hela hemmet med det så jag tar ut det över bloggen. Det är OK va? ^^ Jag har hittat min bilklädsel så nu måste jag sätta fart med mitt körkort snart. Min bil kommer bli så snügg.


Hur ballt är inte detta? ;D

mamma

Det är 100% Sanna! Jag har tvättat idag och haft besök av Tjode, Sanne och Andy... de bjöd på semlor och jag lovade kolla post och blommor åt dem när de åker på måndag... nu ska jag gå och nanna kudden. Natti natt min älskling!

2009-02-11 @ 22:02:59
URL: http://www.metrobloggen.se/zoyababe
Anonym

Hej, vart kan man köpa den här bilklädseln nånstans? :)

2011-11-28 @ 19:11:34
sanna

det vet jag inte "/ har googlat bilden

2011-11-30 @ 12:39:32
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0