. . . G Ä S P

Jag känner mig riktigt rastlös, uttråkad och ensam. Just nu önskar jag att bäjbi var hemma och kramades med mig. Känner att jag behöver kramas. Vissa dagar är bara sånna. Bäjbi, jag älskar dig. Massa mycket mest <3 Glöm inte det. Jag känner mig hel med dig.

Funderar på om jag ska gå ut en runda innan jag ska åka till Fija *fundera* Fast tittar man på temperaturen så är man inte alls lika sugen på det.

Jennie räddade mig. Woho! Nu blir det liten promenad och kaffe. Plötsligt händer det.

ROXY

jag har faktiskt ej sett orginalet, bara den tecknade när jag var barn :>

2009-02-18 @ 11:44:44
URL: http://legoliv.blogg.se/
mamma

Jag visste det... den zebran var bara så mycket du. Jag ska snart åka hem och försöka kurera mitt onda, eftersom jag varken har liniment eller smärtsalva får jag lägga mig i badkaret. Med risk för att jag inte kommer upp igen!



Ha det bra hjärtat, love u.

Puss och kram

2009-02-18 @ 12:42:04

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0