I'm breathing

Jag har försökt sova så mycket som möjligt dessa två dagarna. Har inte lyckats sådär värst bra. Fast jag har förvisso somnat tidigt och sovit hela nätterna. Det är ju bra. Imorse vakna jag 06:20 och hade ont i magen. Woho, vilket glädjande besked jag fick. Pussade bäjbi hejdå (fast han försöker hålla sig undan mina bacilusker) och tog två piller. Somnade om efter någon timme och vaknade igen runt 10 tiden och kunde knappt andas. Jefla näsa.

Hade tänkt stanna inne hela dagen idag, men måste ner på apoteket och köpa hem värktabletter och nässpray. Kanske fler halstabletter också. Och snorpapper. Imorgon är det ju jobb ;D Äntligen Madde, hihi.


mamma

Skönt att du har fått sova iaf, hoppas verkligen du snart mår bra igen... du kan ju inte jobba utan att du hörs och märks. då vore ju inte Öb Öb! :-)



Vadå glädjande besked av magont? Fattar nada...

2009-02-25 @ 12:23:48
URL: http://www.metrobloggen.se/zoyababe
Madde

Inte kul att vara sjuk gumman...kramar...JA,äntligen i morgon hihi...pussar

2009-02-25 @ 15:08:23

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0