I'm holding on but guess I'm out of luck

Det blir en datanörd's kväll för mig. Varken jag eller bäjbi orka kolla film ^^ Vilket har varit lite som vår grej vi gjort varje dag till maten nu i ett par dagar :) Alltid mysigt med tid ihop.

Imorgon ska jag träffa min fina & goa Annie :) Känns som hundra år sedan fast det kanske bara är en månad sen sist vi sågs 0_o Och bara det är på tok för längesedan. Fy på oss. Nu får det bli skärpning ;) Man har inte alls lika mycket tid över att umgås nu när man är "vuxen". Det blir lätt att man går om varandra. Imorgon har vi äntligen en gemensam lucka gumman och jag ser fram emot en fika ihop med dig hjärtat. Inte en dag för tidigt och jag tror vi har himla mycket att ta igen.

Jag hittade en av mina favorit låtar när jag lade in min gamla musik innan..



Ferry Corsten and Shelley Harland - Holding On

angelica

sv hehe ja det stämmer nog ;D kram

2009-02-11 @ 19:48:58
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Emma

Kul att träffas :)

Kram

2009-02-11 @ 20:41:06
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0