I'm yours, heart and soul

Snö, snö, snö och ännu mera snö. Jag är så trött på det. Hallå? Ursäkta mig nu va, men asså lite fel tidpunkt att ränna ner massa snö? Julen är över .. dOOh .. Töa upp nu då ^^


What value will there ever be in life, if we aren't together?


 Jag tror inte jag hinner se någon film idag, men imorgon ska jag bannemej göra det. 2 eller kanske t.o.m 3 filmer. Becoming Jane ska jag i alla fall se imorgon. Det var alldeles för längesedan nu.


Vi ska snart bege oss till mamma och sedan till stammisfest :) Ska bli roligt faktiskt. Jätte roligt. Behöver tänka på annat än mina bekymmer hit och dit. Jag måste acceptera att det inte är mitt fel och det att det blir mer till slut. Dessutom är det inte så jäkla roligt att behöva söka nytt jobb när man trivs så bra på det man har, fast det är lite timmar just nu.

Ikväll ska vi till Peters syster :) Det ska också bli roligt. Bara jag inte blir kärring trött vid halv 11, haha. Där är lite kärring varning över mig och det är innan 25 O.o O'boy .. Undra vad som komma ska, haha.


Eliza De Feuillide: Flirting is a woman's trade, one must keep in practice

elsie

sv; ja visst är den =)

2009-02-21 @ 12:18:16
URL: http://elsaolofsson.blogg.se/
ROXY

oh, namnam med cola, iskall. skulle inte sitta fel idag, hihi. hoppas du hade en jättebra fredag :D

2009-02-21 @ 13:30:58
URL: http://legoliv.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0