Imorgon är ingen vanlig dag

Det är fredag. Woho ungefär. Ovanpå det så är det en alldeles speciell dag. Jag ska nämligen jobba. Fatta att jag är glad. Hade det inte varit för att min stumpa skulle ha semester hade jag alltså fått gå hela veckan utan att jobba. IGEN! Egentligen skulle jag varit ofrivilligt arbetslös en vecka till. Tack stumpan <3

Haft kanon roligt hos Fija :) Som alltid vill säga, höhö. Var ute och lekte med Wille i snön. Tokiga hund :) Jag undrar vem som hade mest roligt där ute ibland snö och is. Han eller jag? Svårt val det där, haha.

Ikväll blir det jäkla lugnt med musik, msn och kaffe :) Me lajk som faun. Dessutom är det så himla skönt att vara hemma igen hos bäjbi. Weeiii. Har verkligen saknat honom den lilla tid jag varit borta. Fast lite tid ifrån varandra är bara bra. Då får man tid att hinna längta och sakna och det blir extra mysigt när man ses igen.

Emma

Skönt att ha jobb. Nu får jag klart vänta men direkt efter min sjukskrivning hade inte jag tackat nej till ett jobb.

2009-02-26 @ 22:00:58
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0