Melodifestivalen 2009

Ikväll drar melodifestivalen igång och det är nästan ett MÅSTE att se det. Jag har inte hört något av låtarna så det ska bli spännande att höra. Jag tycker bara att det är tråkigt att våra vinnande bidrag de senaste åren varit helt usla. Vi har ju inte en chans .. Lite pinsamt för att vara Sverige ju ^^ Med tanke på hur bra vi egentligen är så ska vi inte behöva kvala in. Inte flera år på rad .. Tänkte ta och kolla igenom listan över vilka som är med ikväll och resterande deltävlingarna. Såg att Lili & Sussie ska vara med nästa vecka. Mina idoler när jag var liten. Heja dem då! Här är alla artisterna i år. Väldigt många bra artister och jag hoppas att Scott's låt inte sätter sig på mitt huvud, haha. Jag gillar inte dem. Nej. Nej. Nej.

Jag tänkte hoppa över chipsen ikväll och köra grönsaker med dipp. Tack faster för tipset :) Vet inte om jag klarar att skippa colan ^^ Det är nog min svagaste last. Men ack så god. Jag blir inte av med den.

Bäjbi sitter och trummar inne i datarummet. Hade han fått sin sladd så hade han varit och spelat in :) Förhoppningsvis kommer den nästa vecka så de får ihop sin demo. Tycker det är så kul när det går bra för dem. Det är roligt och jag är så stolt över att få vara en del av bandet. På avstånd, men ändå.

Emma

Ja och jag öppnade enbart för att älsklingen var hemma, man ser inte så bra i ögat vem det är om det inte är tänt i trappuppgången.

Får se om det blir melodifestivalen eller bio här.

Kram

2009-02-07 @ 16:38:12
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
mamma

Saknar helt klart Dizel i årets startfält! De skulle knockat allt motstånd så det så!



Love u, hälsa särsonen... puss och kram

2009-02-07 @ 23:30:50
URL: http://www.metrobloggen.se/zoyababe
Tesstamente

Har man bara dipp så kan man nästan äta vad som helst.. trädgrenar, skidstavar etc (allt som är dippbart alltså;-))

2009-02-08 @ 16:38:42
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Emma

Aldrig kul med huvudvärk. Se den för den är riktigt bra :) Hoppas din helg också varit bra för det har min :)

Kram

2009-02-08 @ 21:56:35
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0