Mina ord

Hela dagen är snart över och jag har inte druckit en enda droppe kaffe o.O Det känns fel. Jätte fel.
Jag känner mig sleten, smutsig och trött. Helst skulle jag vilja lägga mig redan nu, men det går ju
inte. För jag hade ju endå inte somnat, ha. Där sket det sig också. Pyttsan vad tråkigt väder. Usch!
Jag hatar att det är vinter igen. Var det inte på väg att bli vår precis? Hallå? Sol och grönt gräs tack.

Imorgon ska jag träffa Jennie. Har inte träffat henne på många dagar så det är på tiden. OCH hon
har börjat att dricka kaffe igen vilket betyder att vår morgonritual kan fullföljas igen ^^ Äntligen! Det
har jag väntat länge på. Bara tanken på morgonkaffe imorgon får hela munnen att vattnas. Y E S !!


tummen upp mina vänner - snart åker jag till Helsingborg & leker

mamma

Inga för tillfället... J fick mitt sita för ett bra tag sen. Så jag behöver verkligen få nga igen även om det är rena döden att stå och vänta i kylan på tåg som aldrig kommer!

2009-02-16 @ 21:11:43
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0