När ses vi igen?

Ibland kommer jag på mig att sakna dig. Sakna dig sådär mycket att det känns overkligt. Jag önskar att kunde få träffa dig igen. Göra om mina val och leka med dig igen. Pelle, när ses vi igen?
Jag hittade sparade konversationer hemma hos mamma. Det var konstigt att läsa dem. Svart på vitt. När jag läser igenom det så känns det som om vi pratade idag. Som om allt bara är en hemsk dröm. Att du hela tiden varit kvar och aldrig lämnat oss. Buskompis, jag saknar dig.  

mamma

Jag förstår att du saknar din vän, det gör jag också trots att jag inte lärde känna honom så som du. Njut av att du fick lära känna honom och att du har något konkret kvar att minnas honom med...ord skrivna direkt till dig, även om ni inte visste vad som väntade. Han finns med dig och är din skyddsängel det är jag helt säker på.

Puss och kram mitt hjärta.

2009-02-11 @ 08:10:04
URL: http://www.metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0