Oh boy - Back to work ;D

Godmorgon!
Snön ser aldrig ut att vilja försvinna. Usch .. Jag hade hoppats på att det skulle vara fina upptöade gator så jag bara kunde cykla till jobb utan problem. Hepp! Inte det, nej. Då får man kanske gå idag då. Roligt.

Drömde något konstigt precis innan jag vakna. Jag kommer inte ihåg vad, men jag vet att det ringde i min dröm precis när min egen mobil ringde ^^ Var min chef som undra om jag ville börja tidigare :) Självklart. 10 - 19.30 idag. Låt oss hoppas på en bra och underhållande kväll. Jag gör det roligt annars ^^

Igår när jag släckte tv:n och vände mig för att sova började mitt huvud skriva en massa. Jag tror att jag måste skriva ner sakerna i en typ, dagbok. Det borde väl hjälpa mig slippa tänka så himla mycket när det är dax att sova. Jag ska ju inte behöva ha en hel novell i huvudet som snurrar runt innan jag ska sova. Inte undra på att jag inte kan somna.

Kotteby

Morgon, lunch, middag, kväll, natt...

äsch. inte kräsen.

Är ju man!



=)

Hahaha...

2009-02-20 @ 10:32:13
URL: http://www.kotteby.se
mamma

Du kom till jobb... det vet jag och den snö som föll försvann ännu fortare!

2009-02-23 @ 09:12:57
URL: http://www.metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0