Onsdag


Gamla webbcam bilder från mammas data ^^

Var nere och satte upp tvätt tid så det är vad jag ska roa mig med i eftermiddag. Woho säger jag. Fast det är himla naijz när man är färdig och man får lite motion av det också, höhö. Förutom att tvätta så ska jag bort till farmor runt 4 på fika och få låna film av pappa :) Bara hoppas på att där inte ligger för mycket snö på gatorna så man slipper råka ut får någon olycka idag. Himska snö. Bort med dig.

Anonym

Aaaaa, vilken sötnos. Min lilla söta, fins, goa Sanna. Fem år sedan... oj vad tiden går.



Ang våra arbetskläder:Tröjorna var väl ok, fleecejackan likaså men byxorna... usch nej tack! De var inte ens snyggare än dina. :P



Puss och kram

2009-02-11 @ 12:50:07
Emma

Mysig dag :) Kram

2009-02-11 @ 13:26:32
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
mamma

Härmapa... nu ska jag åka hem och tvätta! ;-)

Puss och kram

2009-02-11 @ 15:22:33
URL: http://www.metrobloggen.se/zoyababe
Vippe

Då var t.o.m du oskyldig

2009-02-11 @ 18:20:00

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0