Summary

Jag ska inte vara en av alla dem som klagar på Melodifestivalen igår. Det var faktiskt inte så dåligt. Det var ganska underhållande. Det är alltid underhållande när det är playback, höhö. Jag gillade tre låtar och en är concealed.

Mina favoriter i Göteborg;
   -> Nina Söderquist - Tick Tock
   -> Emilia - You're My World 
   -> Alcazar - Stay The Night


Kvällen spenderades i soffan ihop med min fina sambo och tilltugg. Marsvinen var ute på golvet och Max sov lite här och lite där. Hade himla mysig kväll ihop med min familj ;D Vi avslutade hela kvällen med att krypa ner redan innan 23 och kolla Ice Age. I love Sid ;D


Emma

Vilken mysig kväll :)

Kram

2009-02-08 @ 23:35:28
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Annie

Precis samma jag tyckte ;P Dock förjäkligt att Nina ente gick vidare :( Pozz

2009-02-09 @ 14:03:39

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0