Tisdag kväll.


Det blev en tur hem till Jennie på en snabb kopp kaffe innan vi gick ner i stan :) Jag fick gå med Hubbe och det var kul och se alla backa undan när vi gick förbi, haha. Han är stor, men ack så snäll :) Vår nya promenadkompis. Följde Jennie hem innan jag fick mig en egen promand hem till mamma. Det var inte alls så kallt som jag trodde att det skulle vara. Det var skönare än jag vågat hoppas på. Ibland är promenader himla skönt.

Hittade inga roliga kläder hemma hos mamma att ta med till Fija imorgon ^^ Min mor som alltid har haft så mycket konstiga och udda kläder, haha. Jag fick i alla fall tillbringat lite tid ihop med mammsen min :)

Ikväll är det premiär för The Mentalist och det verkar vara en serie i min smak :) Så klockan 21.00 på tv3 mina vänner. Kanske ska ta och göra en kopp te och bara mysa i soffan :) Bäjbi sitter och pillar med trumgrejset i datarummet. Så himla sött när han berättar om sakerna och jag bara öhm ja :) I löveilöv you


mamma

Aha... har du och Ksrro blogg på samma ställe? Jag bara undrade eftersom jag har x i kom i håg mig på din sida och trots att jag skrev mitt namn hade det ändrat sig när jag skrev i min URL... det stod mamma!



Nu ska jag gå och lägga mig, hoppas jag kan sova trots att din idiot till bror inte behagat dyka upp än... har jag inte rätt att vara orolig med tanke på hur det varit tidigare?



Tack för mysstunden... din lilla hagga... du och Raffe ihop är ett bigg no no så länge ni måste gå ihop för att tetas med mig. Love u

Nattipuss och kram

2009-02-17 @ 21:39:50
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0