"I can't stay much longer"


Imorgon ska jag hoppa in och jobba. Det känns riktigt bra. Det ska bli himla kul att träffa min stumpa igen. Vilken tur vi har varandra när det känns som mest mögit, en hemlis! Det gäller att stötta när det är som kämpigast och jag tänker aldrig svika en vän igen. Done that once - never again!

Kvällens låtar är I can't stay & This is your life med The Killers samt Our last summer från Mamma Mia!

Emma

Hoppas det går bra på jobbet. Vänner ska in svika men många gör det.

2009-01-13 @ 23:23:13
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
mamma

Ja,ja,ja... mer jobb till mitt hjärta! För inte måste alla i min familj vara fattiglappar och aldra minst du som sköter dig och som inte handlar på kredit.

Älskar dig trollungen. Nu ska jag snart åka hem och se om din bror orkar träffa mig mellan sömn och dataspel.

Puss och kram

2009-01-14 @ 15:17:56
URL: http://www.metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0