It's your freckles that I like

Gårdagen var himla bra. Blev lite öl och snacks hemma hos Mimmi & Nutte ihop med resten av bröderna och syster yster ;D Sverige förlora ju handbollen mot Frankrike. Sugit värre, men de har fortfarande chans? Haha good luck.

Fick hoppa in och jobba ett par timmar idag också. Stackars Madde som åkt på en riktig dunderförkylning. Hoppas du får något imorgon och att du blir kry snart snäckan <3 Jag ställer upp om det är något! Puss, hihi.

Jag vill ha sol nu. Massvis med solsken. Då kommer mina fräknar fram och jag älskar dem. Tycker de är så söta och fräknar är fint. Beautiful. Jag är dessutom vitare än vitast och får aldrig någon färg. Jag lyckas bara bränna mig innan de syns att jag varit ute överhuvudtaget, haha. Vilken tur att mina fräknar kommer fram med hjälp av lite soljus ;D 

 

  

Emma

Ja skönt att allt är på den plats det ska vara nu :P

2009-01-26 @ 12:42:31
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Emma

Jag vill också ha sol kan jag lova dig ;)

Kram

2009-01-26 @ 18:12:24
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0