Ursäkta mitt uppehåll


På 5 dagar har jag hunnit jobba, vara dålig, bakat och blitt bra igen. Det kan inte bli bättre.
Det var en otroligt lugn helg och även om tiden gick i slowmotion så försvann helgen fort.

Jag hade en kund som fick mig att skratta. Kortköpet gick inte igenom och kunden säger då att "där är pengar, det vet jag" och testar att dra igen. Fortfarande ej godkännt. Då säger kunden att vi borde byta ut kortterminalen för den är gammal och trasig. Det är därför inte kortköpet gick igenom. Haha, den kommentaren roade mig hela dagen. Man ska höra mycket innan öronen trillar av sägs det.

Idag blev jag glatt överraskad när mormor ringde. Hon ville bara kolla så jag levde :) Så snällt.

Strax dax att dra igång med tvätten och efter det blir det fika hos farmor. Dessutom får jag mig en liten promenad som jag varit utan nu i ett par dagar. Usch! Det märks på energin.

Emma

Ibland har man inte tid för bloggen men det är tur du hann bli frisk också på dem dagara.

Kram

2009-01-21 @ 15:45:39
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0