FCK gold and dreams of a Moleskine

Moleskine Weekly Notebook 2010 önskar jag mig till nästa år. Jag tycker den är så fin & jag älskar att skriva så den hade passat mig perfekt. Jag tänkte först att jag skulle skaffa en för 2009, men halva året har gått så det känns inte direkt lönt.

Helgen var hur bra som helst. Vädret har varit finare än jag kunde drömma om så i söndags fick jag använda klänning. Vilket är väldigt olikt mig ^^ Det var jätte mysigt att spendera en dag ihop med bäjbi & pappa :) Blev mycket skratt, god mat & dansk öl :) Matchen var inte direkt jätte bra, men den slutade till slut 3-3 och efter matchen var det fest för alla FCK fans. Spelarna fick medaljer och sedan sjöng hela Parken i kör när spelarna klappade tack till sina fans. Var en otroligt mäktig känsla att få uppleva :)

Eftersom vi kom till Helsingborg lite senare än planerat så missade vi bussen hem med 4 minuter. Det var bara att vänta 1 timme på nästa buss som också var sista bussen hem överhuvudtaget. Jag somnade till både på tåget från Österport till Helsingör och bussen hem, haha. Min nacke var inte lycklig igår så att säga ^^

Jag var mäktigt trött igår när jobb ringde strax efter 8. Jag började egentligen 12, men de saknades personal så jag fick hoppa in och börja redan 9.30 istället. Hela dagen gick i slowmotion och kassa hela dagen var inte riktigt vad jag hade väntat mig, men det gick bra i alla fall. Idag är jag ledig och tänker inte göra ett skit alls. Så det så!





ROXY

haha, inte dåligt med bira ;D

2009-06-02 @ 12:00:54
URL: http://legoliv.blogg.se/
mamma

Drack Peter alla ölen själv? ;-)

Vila för mig oxå när du ändå är på g... jag är bara så trötter.



Puss och kram sötnosen min!

2009-06-02 @ 13:00:48
Emma

Härlig söndag :)

Kram

2009-06-02 @ 15:08:13
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0