Would you spend the rest of your life with me?


Klockan springer iväg för mig och jag hinner inte ens reagera. Jag lyckades snooza över 1 timme och hann med andan i halsen till jobb. På jobb var det inte fullt lika varmt som igår. Trodde jag! Ha, så fort jag kom ifrån kassan märkte jag hur stilla stående luften var inne i butiken. Det räckte att man rörde sig lite så rann det. Jag älskar sommar om jag får klä av mig och bada eller sitta i gräset och tralla.

Nu är jag ledig 2 dagar sedan jobbar jag torsdag - söndag och där efter går jag på min första semester xD Den är efterlängtad ska jag tala om. Det kommer vara fint med 2 veckors ledigt utan bekymmer (hoppas jag) och bäjbi har också semester så det ska bli härligt.

mamma

Inte att förglömma... din mamma och Raffe har oxå semester. Förmodligen blir det stugan till en början eftersom vägbygget fortsätter så nu har ni ju chansen till ett besök! ;-)



Puss och kram

2009-06-30 @ 09:26:04
Emma

Skönt att ha semester :) Jag är ledig eller rättare sagt arbetssökande :P Men sambo jobbar ju så vi får hitta på saker tillsammans på helgerna istället.

Kram

2009-06-30 @ 22:00:37
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0