And life's like an hourglass, glued to the table

Kaffet är på och snart är bäjbi hemma. Funderar på vad vi ska äta idag. Är hemskt sugen på att göra något riktigt. Potatis och pannbiff kanske? Eller ta det imorgon när jag är mer hungrig. Göra middagen så den är klar när bäjbi kommer hem. Det är bland det bästa som finns. Maten klar när gubben kommer hem och se hans smile ;D Det är just det där småttiga som jag älskar. Oftast är det jag som gör dem, men det får mig inte att må sämre ;) Tycker det är fint att utan anledning resa mig och tassa in till bäjbi och ge honom en puss och sedan gå igen. En liten gest är oftast mycket mer än en stor. Tycker jag i alla fall. Ett tecken på att man är omtyckt och älskad. ^^ Och ett bra tecken på det är när man får ett mess av bäjbi där det står ska vi äta pizza idag? Yes min man är bäst. PUSS!


Ska ta mitt halvblonda hår och hälla upp en stor kopp kaffe och sedan slänga mig på soffan faktiskt. Blivit lite som en vana att kolla tv på eftermiddagen :) Ikväll är det tv för mig i alla fall, The Mentalist på tv3. Det är bra. Sånt gillar vi. Imorgon är det Lie to me och att jag har två serier att följa på två dagar är otroligt bra. Nästan så man inte tror på det faktiskt.
 

Ibland är det bara för jävla bra. Jippi!


Emma

Jag har inte heller många och träffar nästan ingen sen jag flyttade hit.

Jag brukar ha maten klar tills älsklingen är hemma :)

Kram

2009-03-03 @ 16:23:35
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Vippe

skönt när man kan ha det bra ibland ^^

2009-03-03 @ 19:16:18
mamma

Och ingen av dem följer jag... jag har så mycket att se på tv redan!



Love u... puss och kram

2009-03-04 @ 13:02:21
URL: http://www.metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0