Besatt?

Jag drar ut på varje sida av boken. Ju längre tid det tar att läsa ut boken, ju senare tar historien slut. Jennie har bara ett kort stycke kvar av sista boken och hon vill inte heller att det ska ta slut. Det är skönt att man inte är ensam med den tanken. Själv känner jag mig lite besatt av allt som har med böckerna och filmen (filmerna) att göra ^^ Det är väldigt sjukt med tanke på hur gammal jag är. Jag borde inte få lov att känna så ^^ Fast jag bryr mig ju faktiskt inte. De som läst böckerna och gillat dem vet hur bra dem är :) Jag är nog inte den enda som är besatt ^^

Musiken i filmen är otroligt bra. Speciellt Carter Burwells musik och Rob Pattinsons två egna låtar som är med i filmen. Det är för mig lite magiskt. Det är perfekt musik de dagar när man bara vill ha vacker musik.


Detta är en omgjord låt av den som är med i filmen. Love it.
Bella's Lullaby remix
by officialspunkransom

angelica

jag har inte tatt mig i kragen och vörjat läsa dom , än, fyy

2009-03-22 @ 20:28:42
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
zoyababe

Tack för ditt besök hjärtat... nu tror jag att jag ska gå och sussa så jag kommer upp i morgon. Puss och kram

2009-03-22 @ 21:08:19
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe
Anonym

Twilight filmen? Guuuud ja! Den ær kanon den, såg den typ fyra dagar i rad. Haha ;P Har tænkt att køpa boken också ! :D ler Hihi.. besatt blir man!

2009-03-23 @ 17:44:46
URL: http://fiffibuz.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0