Hur bra som helst

Tack Jennie för idag. Det var hur underbart som helst att få vara med på din födelsedag. Jag har inte skrattat så mycket på länge ;D Jag hoppas att du blir bättre snart också. Stort jätte grattis till dig ännu en gång gumman. Älskar dig !

Peter är hos sin bror och dricker öl. Själv är jag hur trött som helst och hade nog kunnat lägga mig redan. Fast det vill jag inte. Inte än. Tänkte kolla lite bloggar först och rensa bland mina bilder. Jag samlar så otroligt mycket på bilder. Skulle kanske tagit och rensat bland min musik också när jag är igång. Där finns också mycket jag inte ens lyssnar på som bara tar upp massa plats. Detta är lördags underhållning på hög nivå mina vänner ^^ Kanske ta några konstiga foto på mig själv?

Imorgon ska jag bowla med pappa och lillebror. Det ska bli jätte roligt. Jag hoppas jag spelar bra och kanske kan lyckas slå dem. Haha, mirakel kan ske ;D

 Movie Theme - Ett päron till farsa - Holiday Road

TwiSite

Precis!

Nu har du chansen att slösa bort 3 minuter av ditt liv i en värdelös Twilight-tävling på twisite.blogg.se!

2009-03-21 @ 22:32:48
URL: http://twisite.blogg.se/
Magda

Ha, ha.... Jag har hittat dig. Trevlig sida. Visste inte att Lasse skulle sluta, vet ni vem som kommer istället?



Kram

2009-03-22 @ 08:07:15
URL: http://familjenpetersen.blogspot.com
zoyababe

Jag hoppas jag ska lyckas få upp din bror snart... vet inte när han kom hem men han hade inte ens stängt sin dörr... var han berusad eller var det Quila som knuffat upp dörren tro.

2009-03-22 @ 11:32:59
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0