Look me in the eye and tell me you dont find me attractive


Det var längesen jag var såhär slö. Känner knappt igen mig själv. Brukar vara full av energi varje dag, men idag är det precis som om det är helt borta. Puff! Visst får man ha sånna dagar, men jag gillar inte dem. För jag känner mig bara nere och ivägen när jag är slut på energi. En dusch kanske hjälper?

Tvätten är packad och jag bara väntar på klockan. Det är tråkigt att vänta. Jag hatar det. Ursäkta mitt gnäll, men det är en sådan dag just nu. Brukar inte gnälla, men idag gör jag det. Bäjbi jobbar så mitt gnäll stör inte ^^ Det är ju en sak som är bra. Att jag inte stör någon, vilket jag brukar vara bra duktig på annars ;P
Get Set Go - Break Your Heart

Emma

Jag har också haft en slödag!

2009-03-05 @ 15:49:04
URL: http://www.mertrobloggen.se/emmashorna
mamma

Mmm... det är inte kul med allt skit som händer... det skulle ju tom kunna vara en klasskompis till din bror som skjöt och en till J som blev skjuten med tanke på åldern.



Mysigt med ditt blåsiga besök i går iaf! idag är det städdag... du är välkommen att hälsa på.

flin

2009-03-06 @ 10:04:08
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0