Monday again and I feel fine

 Tori Amos - Winter

Sprang bort och hälsade på Jennie en snabbis. Var ett bra tag sedan vi sågs. Stackarn är inte riktigt bra än och det gör ont i mig när någon nära mig inte mår bra. Krya på dig fort snäckan!

Bäjbi slutar snart och sen ska vi iväg och kolla soffa till sovrum nummer 2. Efter sofftitten blir det iväg och handla hem till middagen. Blev sjukt sugen på att laga mat med vitlök idag så det blir det ^^ Ihop med lite köttfärs, vita bönor och ris. Dagens första måltid med andra ord, haha. Fan .. Det är inte bra för mig.

För övrigt känner jag mig himla bra idag. En sån dag där jag inte tänker utan bara är. Osminkad, bekvämt klädd och glad. I just love myself sometimes. Synd det inte är ofta bara. Äsch, bättre en gång än aldrig. Dessutom - är jag glad så är jag glad. Ingen får lov att förstöra det. Då blir det fläskpannkaka ^^


mamma

Fläskpannkaka är gott det oxå! ;.)

2009-03-10 @ 08:39:21

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0