Tråkigt inlägg

Vaknade när bäjbi sprang runder imorse, men lyckades vända mig och somna om. Vaknade till igen vid 9, halv 10 och nu sist halv 11. Jag tycker att jag sover och sover, men är fortfarande lika trött varje dag. Även de dagar när jag lyckas somna någerlunda tidigt och vakna någerlunda i tid är jag trött. Påfrestande till tusen. Just nu känner jag för att sova lite till, men det tänker jag inte göra. Inte än i alla fall.

Måste rensa min byrå och min garderob idag. Kläderna ligger huller om buller och jag använder nog inte ens hälften av kläderna. Irriterande eftersom man köpt det för att man gillar det. Man använder likväl samma tröjor, byxor och annat gång efter gång. Trots att man har hundra andra tröjor att välja bland.

John Elliot - Back Where I Was Final


mamma

Tråkigt inlägg? Jag tycker det är tråkigt att jag inte lyckats få upp mitt fina collage på min familjehistoria...

2009-03-06 @ 11:37:55
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe
Emma

Ibland kan man känna sig mer trött för att man sover för mycket.

Hoppas du får en bra dag iallafall :)

Kram

2009-03-06 @ 12:16:01
URL: http://www.mertrobloggen.se/emmashorna
Karro

Eller hur e jag snygg som punkare!

Funderar på om jag ska byta stil? Eller inte, haha!

Ja unga mödrar, suck!

De verkar vara så lätt att bara sätta ett barn till världen med 10 olika alternativ till pappor och så. Men alla kan inte va lika smarta som mig o dig, eller hur :-)

KRAM

2009-03-06 @ 12:47:08
URL: http://tidigmamma.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0