I'm not. You are.

Jag skulle vilja att någon drog ut mig. Alltså så att det knäcker till i ryggen. Jag måste ha legat fel. Fy vad det känns i hela höger del av ryggen. Isch. Det är tur vi ska ha massage nästa vecka, men jag hoppas inte att det håller i sig för då kommer jag att skada mig själv ^^ Troligen inte. Inte så glad för smärta, haha.

Haft en låt på huvudet sedan i fredags, men inte kommit på vilken det var. NU har jag kommit på vilken det var, haha. Det ska ta hundra år för mig innan kronan trillar ner ^^ Live - Run To The Water. En annan låt som jag också haft i huvudet ett tag är T.I. Ft. Rihanna - Live Your Life. Gillar inte Rihanna jätte mycket direkt, men denna låten gillar jag faktiskt. Där är något med den som tilltalar mig så att säga. Kom på att jag faktiskt har en hel del musik utbrännt och där har jag ju musik som inte är uttjatat ^^ Men där lurade jag mig själv, haha. Så in på nätet och leta musik jag kan peppa mig med. Wuhu ;D Tummen upp säger jag. Tack för internet.


Jag: Ska vi hångla?
Bäjbi: Nej, jag orkar inte.

Emma

Ja vi får göra det ;) Det går säkert bra imorgon.

Hoppas ryggen blir bättre fort!

Kram

2009-03-03 @ 20:50:00
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0