Movie night with Cullens

Vilken underbar fredag kväll jag hade igår :) Först åt vi gott och sedan rensa vi bland våra sängkläder :) Helt otroligt vad mycket vi har, haha. Vi som rensa så mycket innan vi flyttade ^^

Gjorde lite kaffe till mig och slängde på en film. Tittade först på Beck - SIsta Vittnet. Tydligen hade jag inte sett den. Konstigt. Tycker jag har sett alla Beck. Det hade jag inte, hehe. Det var i alla fall en bra film. Fast det tycker jag kanske bara för att jag gillar Beck ^^ Gunvald som torsk är läckert som fan ;D För övrigt är Gunvald bäst i alla filmerna. Bland det roligaste och bästa är det här ^^ "Du e både idiot och jävligt ful." eller "ditt närminne sitter väl i föruden". Det går bara att älska Gunvald. Han är bäst!

Efter Beck var det äntligen dax för mig att se Twilight ;D Den var precis sådär bra som jag ville att den skulle vara, MEN jag saknade faktiskt jätte mycket som var med i boken. Jag vet, man ska inte läsa boken först egentligen. To bad, I did. Oavsett så är det en otroligt härlig film. Förbjuden kärlek. Kärlek utan gränser. Äkta kärlek. Vampyrer. Det blir egentligen inte bättre än så ^^ Jag ska se den igen och igen och igen innan jag köper den. Yes! Nu ska jag sätta igång och läsa andra boken i serien och sedan läsa om dem igen.

Regina Spektor - Fidelity

mamma

Det e bara gnällspiken som säger hej... morr

2009-03-07 @ 10:37:52
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe
Sarah

Åh..jag väntar ivrigt på fjärde och sista boken som kommer hem i brevlådan i veckan :)

Jag lyssnade på 2an, och jag grät..hela tiden kändes det som. 12 h lång var den,men jag tror jag avverkade den på tre dygn (sömnen blev lidande)

2009-03-09 @ 22:29:02

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0