10.000 miles in my shoes

UH jag känner mig riktigt trött idag, men samtidigt jätte pigg.
Fick hoppa in och jobba imorse vilket bara var bra. Tråkigt väder idag så hade ändå bara suttit hemma ungefär. Gick bra på jobb som vanligt. Fick stor leverans som var försenad så där var att göra ute på golvet idag.

Fick ihop mina 10.000 steg bara på några timmar och nu kan jag koppla av precis som man ska :) Stack hem till Jennie direkt efter jobb på en kopp kaffe och film. Vi såg The Haunted Airman och Pattinson är en sådan otrolig skådespelare. Jag ser fram emot många bra filmer med honom i framtiden.

Nu är det Lie to me. En veckas väntan är äntligen över. Det är nog en av de bästa serierna jag sett.
Svarar på kommentarer imorgon om jag inte ska jobba. Tills dess - Ha det finare än finast ;D

Emma

Skönt att få lite jobb och att du snabbt fick ihop dina steg :)

Kram

2009-05-06 @ 22:13:54
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Emma

Det hoppas jag att jag gör :) Tack :)

Kram

2009-05-07 @ 08:48:36
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0