Ännu en grå och blöt dag

Råkade snooza en hel timme efter att jobb ringde ^^ OJ! Jag kom upp och jag hinner dricka kaffe så det är en bra morgon. Vädret är väl inte jätte roligt, men jag är svag för gråa dagar. Gråa & regniga dagar är mysiga. Dessutom dotfar det så rent när det har regnat eller regnar.

Skulle egentligen tvättat idag, men det får vänta. Jag kan inte båda jobba och tvätta på samma gång ^^ Får se om jag hinner imorgon. Jag har en hel del att göra imorgon. Roliga saker faktiskt. Ska äta mjukglass med Madde :) Följa med Jennie till systemet och köpa en flaska vin :) Och på kvällen blir det vin hemma hos Jennie :)

Nu avslutar jag detta tråkiga inlägg, haha. Puss på er !


Emma

Jo det är klart skönt att gå i sånt här väder också men just nu fryser jag. Kallt.

Tvätta kan du göra en annan dag ;) Låter som du kommer få en bra fredag.

Kram

2009-05-07 @ 08:59:11
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
mamma

Ja du doTar gott gör det men mest efter regnet. För min egen del hade det gärna fått vara lite bättre väder under tiden jag fått allergi inomhus när de rört i fukt och mögel.

Love u

2009-05-07 @ 11:48:34

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0