I can't use words for this weekend



Träffade Fija & hennes bror Dennis. Drack lite öl & hade roligt.


Passade Alex & Sessan med Madde. Tittade Greyhound's och mös i solen.


Jag & bäjbi träffade pappa & lillebror i kolonin för grillning och kubb. Jag & lillebror stampade jord också.


Detta har varit en helt underbar helg. Vädret har varit jätte fint & jag har umgåtts med de finaste människorna i mitt liv. Jag har druckit öl & umgåtts med vänner. Jag & bäjbi har pysslat och haft mysigt ihop. Jag har träffat pappa & grillat. Jag har lekt med lillebror. Jag och Madde hade en Sanna&Madde dag ihop. Mycket har jag gjort och det har varit hur bra som helst. Bäst är när allt inte är bestämt utan bara händer sådär spontant.

Idag har jag läst klart boken (Twilight in my heart) & lyckades även bränna mig i solen när jag satt på balkongen imorse. Typiskt. Sen har jag träffat Roy & Chilli. Gick ner till stranden och träffade Nina med sällskap. Njöt av det fina vädret tillsammans med lite gott tilltugg. Nu ikväll struntar jag i allt vad steg är och går i mjukiskläder och myser hemma. Heja Sverige! Vi ska vinna VM ..


Emma

Underbart härlig helg du haft vännen :D

Kram

2009-05-03 @ 20:16:09
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
emma

javisst är den grym (: oh vilken mysig helg du verkar ha haft

2009-05-03 @ 20:53:13
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0