Min pojkvän är världens bästa

Jag har världens finaste pojkvän. Han är verkligen bäst. Att jag blivit besatt/tokig i Twiligt och allt som har med det att göra har nog redan många förstått. Min sambo vet verkligen hur man ska lyssna och få mig ännu mer lycklig. Idag kom Twilight hem i brevlådan och den är så vacker. Tack älskling. Hundra miljoner tack bäjbi <3

Egentligen borde jag inte sitta här. Jag borde ju faktiskt ligga i sängen och kolla Twiligt. Såklart liksom. Snart gör jag det. Datorn var inget roligt idag. Bäjbi kollar hockey - Heja Sverige. Nu tar vi dem :)

ROXY

bra grabb! :D

2009-05-07 @ 21:26:24
URL: http://legoliv.blogg.se/
Emma

Tack :) Jasså, jag har aldrig fått salt skinka.

Åhh vad snällt av honom :)

Kram

2009-05-07 @ 21:50:49
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Vippe

Smart.. nu är du undanröjd så man kan kolla hockeyn utan skuldkänslor och/eller gnäll ^^

2009-05-08 @ 06:39:42

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0