Nrj, Hit music only


Mitt humör blev så mycket bättre efter 3 koppar kaffe och en härlig cykeltur till jobb. Dessutom jobbade Madde också idag så det var ett mega plus ;D Och hela dagen har gått otroligt fort. Jag hann med jätte mycket och hann även med att bygga Oliva pallen. Det är fina grejor det mina vänner. Jag är grym!

 Mohahaha

Sitter med kaffe och frasigt hår. Lyssnar på Britney Spears på NRJ och väntar på bäjbi. Jag tror att vi ska äta korvstroganoff idag?! Ligger en korv framme nämligen, haha. Jag äter inte gärna korv, men stroganoff går jag med på ^^ Så det måste vara vad min bäjbi haft i tanken innan han körde iväg till repan. My rockstar, som har spelning på lördag. Kommer bli fett ös och jag tänker dricka öl ^^ Bara för att det är en mc klubb, haha.

Emma

Gott med stroganoff :) Det hade vi också igår.

2009-05-14 @ 22:22:50
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0